2 marca 2019

Wypożyczalnia dekoracji ślubnych – zasady i warunki korzystania

Zasady i warunki wypożyczenia dekoracji

ZAPYTANIE O DEKORACJE I ICH REZERWACJA

  1. Skoro tutaj jesteś to na pewno interesuje Cię możliwość wypożyczenia u nas dekoracji. W pierwszej kolejności przejrzyj sobie nasz katalog z posiadanymi i oferowanymi przez nas elementami.
  2. Gdy coś Ci się spodoba i chciałabyś/chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat danego elementu lub zapytać o jego dostępność w terminie Twojego wesela to napisz do nas wiadomość e-mail (amozewkolorze@wp.pl) podając link do interesującego Cię przedmiotu lub przedmiotów lub opisz jakie elementy Cię zainteresowały lub zadzwoń do nas (Monika – 782 676 903; Mateusz – 693 146 468).
  3. Po otrzymaniu od Ciebie wiadomości z pytaniami odpiszemy na nią w ciągu maksymalnie 3 dni. Zazwyczaj trwa to znacznie krócej, ale czasem w weekendy kiedy mamy więcej pracy może to wydłużyć do tych właśnie 3 dni.
  4. Pamiętaj by w wiadomości poza elementami, które Cię interesują, podać także datę oraz miejsce uroczystości.
  5. W odpowiedzi od nas otrzymasz informację czy podany termin jest dostępny oraz jakie rodzaje dostarczenia elementów mogą być wtedy zrealizowane (wysyłka kurierem, nasz transport elementów do Ciebie lub ich odbiór osobisty przez Was).
  6. Po ustaleniu elementów jakie chcecie wypożyczyć przygotowujemy zbiorczy cennik zawierający koszt wynajmu elementy oraz koszt transportu.
  7. Jeśli będziecie zdecydowani to przesyłamy umowę do wglądu i podpisu.
  8. Przy podpisaniu umowy wpłacanie kaucję zwrotną oraz zadatek, których wielkość wpisana jest w umowę i ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości wypożyczonych elementów. Podaną w umowie kwotę należy wpłacić na podane tam konto bankowe.

DOSTARCZENIE DEKORACJI

  1. Możliwe rodzaje dostarczenia dekoracji: wysyłka kurierem, odbiór osobisty przez Was, dostarczenie elementów pod wskazany adres przez nas. Koszty dostarczenia pokrywacie Wy, jednak zawsze staramy się tak wszystko dobrać by były one możliwie najniższe.
  2. W przypadku wysyłki kurierem, elementy wysyłamy najczęściej we wtorki przed uroczystością pod wskazany w umowie adres.
  3. Zarówno w jedną jak i w drugą (powrotną) stronę kuriera zamawiamy my. Dzięki temu nie musicie się martwić szukaniem punktu wysyłki lub zamawianiem kuriera przez Internet bo on podjeżdża w ustalony dzień pod wskazany przez Was adres by te elementy od Was odebrać.
  4. Kuriera powrotnego zamawiamy na poniedziałek lub wtorek po uroczystości (jest to kwestia do indywidualnego ustalenia). W przypadku imprez w inne dni tygodnia niż weekend, dni wysyłki oraz dni powrotu ustalamy indywidualnie z Wami.
  5. Przygotowanie paczki powrotnej do odbioru przez kuriera: w pierwszej kolejności przesyłamy Wam wygenerowaną przez system etykietę. Waszym zadaniem jest jej wydrukowanie i przyklejenie jej na przygotowaną do wysyłki paczkę. Paczkę najlepiej byłoby gdybyście spakowali w podobny/ten sam sposób oraz w te same kartony/opakowania, w których zostały Wam one dostarczone. To pozwoli uniknąć ewentualnych problemów z przesyłką powrotną.
  6. Istnieje także możliwość byście sami nadali do nas paczkę powrotną. Jest to rozwiązanie idealne w przypadku kiedy wiecie, że nie będzie Was w domu w dniu kiedy kurier miałby przyjechać po paczkę.

PŁATNOŚCI ZA WYPOŻYCZENIE

  1. Pierwszą część kwoty wypożyczenia elementów wpłacacie przy podpisaniu umowy. Jest to zwrotna kaucja oraz zadatek (pisałam o tym w punkcie 8).
  2. Pozostałą kwotę wpłacacie na to samo konto przynajmniej tydzień przed weselem. Pamiętajcie, że płatność musi być uregulowana przez wysyłką elementów kurierem lub dostarczeniem/odbiorem osobistym. Możecie także uregulować całość od razu lub płacić w częściach. Ważne by cała kwota wpłynęła do nas przed wysyłką/dostarczeniem.
  3. Po powrocie do nas wypożyczonych dekoracji, jeśli wszystko jest ok to w ciągu 3 dni odsyłamy Wam kaucję. Gdy jednak coś wróciło uszkodzone to tę kaucję pomniejszamy o wartość naprawy lub zakupu elementu. O wszystkim jednak Was wcześniej informujemy.

POZOSTAŁE WARUNKI I ZASADY

  1. Podane na stronach ceny są cenami za całościowe wypożyczenie czyli od dnia wysyłki do dnia powrotu. Nie są to ceny za dobę lub weekend.
  2. Wypożyczonych przez Was elementów nie musicie oddawać idealnie wyczyszczonych. Byłoby mi jednak miło gdyby były suche, a w przypadku szkła także wstępnie przemyte/obmyte. Ewentualne moje prośby o wstępne, podstawowe wyczyszczenie zależą od elementów jakie chcecie wypożyczyć więc te kwestie ustalamy indywidualnie.
  3. Po podpisaniu umowy możliwe jest domówienie przez Was elementów (wtedy podpisujemy aneks) pod warunkiem, że będą one dostępne.
  4. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia kurierskie.
  5. Zachęcamy Was do skorzystania z naszej oferty kompleksowych dekoracji. Wykonujemy dekoracje ślubów, wesel, imprez rodzinnych, a także eventów firmowych czy też aranżacji sesji fotograficznych oraz zaręczyn. Zajmujemy się także florystyką, realizacją indywidualnych i spersonalizowanych dekoracji oraz sprzedażą ręcznie robionych dodatków takich jak drogowskazy weselne czy też tablice powitalne.
preloader